2012. november 3., szombat

...

Sziasztok! már nem azért... de ha nekem van egy ötletem.. és az megtalálható egy másik blogban is... akkora azzal nem tudok mit baszni ;) nem tudom hány olyan blog van ahol hasonló történetek vannak! pedig teljesen függetlenek egymástól! én nem vagyok a blog olvasásnak a híve... a barátnőim blogjait szoktam el olvasni... én csak írni szeretek.. és azt meg elhiszem hogy ha ideges valaki.. mert hasonlít... de meg nyugtatok mindenkit hogy pont nem én leszek az aki majd lopni fog.. aki még olvasni is utál...

3 megjegyzés:

  1. Bocsáss meg, de van egy olyan érzésem, hogy ezt nekem szántad. Nekem van egy blogom, aminek a legelső része szakasztott olyan mint a te 8. részed ezen a blogon. Nem! Nem a sztori a hasonló, hanem a cselekedetek. Szakasztott ugyan olyan. Fogalmam sincs, hogy olvastad-e vagy hogy hogy lett olyan a 8. részed mint nekem az 1. mert teljes elüt egymástól a fogalmazás módunk és az ízlésünk is. + még itt van egy idézet is, ami az én blogomon közvetlen a fejléc alatt volt megtalálható több mint 3 hónapon keresztül... szóval igazán nem tudom. na mindegy.

    VálaszTörlés
  2. hát én nem tudom, hogy hogy sikerült hasonlóra... mert én nem olvasom a blogod.. nekem ez csak úgy jött... hát igazán sajnálom ha hasonló lett.. de nem hiszem hogy tehetek arról hogy nekem is az jutott eszembe..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elhiszem meg mittudom én, de nagyon kísérteties a hasonlóság...

      Törlés