2012. november 10., szombat

~13.rész

Sziasztok! köszönöm a komikat! itt is van az új rész :)) jó olvasgatást! legalább 10 komi és jön a kövi:)) de lehet hogy majd csak hétvégente fogom hozni az új részeket :$

Kopogás nélkül, nyitott be az ajtón.
Ahogy beléptünk Zaynt-t három lány rohamozta le.

- ZAAAYYNNN!! –ugrottak a nyakába. Amit nem tudtam mire vélni.. azt se tudom kik ők. Sőt az egyikőjüket, simán Zayn barátnőjének nézném. Egyébként Zayn is nagyon örült a húgainak(??) Majd amikor mindenki meg kapta Zayn-től a pusziját, ölelését engem is észre vettek.
-Hali. Waliyha.  Vagyok!- nyújtotta a kezét.
- Szia! Amanda!
- Szia! Doniya. Vagyok! Zayn nővére! –nyújtotta ő is a kezét.
- Hello!
-Safaa.- mutatkozott be Zayn legkisebb testvére.
Zayn elégedetten nézte, ahogy bemutatkozunk egymásnak. Majd meg ragadta a kezem és egyenesen a szülei elé vezetett.
-Anya, apa ő itt Amanda Lewis.- mutatott be a szüleinek.
- Jó estést Mrs. és Mr. Malik! - kedvesen mosolyogtam feléjük.
- Szia Amanda! Örülünk, hogy itt vagy! –mondta Zayn apukája egy nagy mosollyal.
- És nyugodtan tegezz csak minket! – tette hozzá Zayn anyukája.
- Rendben. Igazából, jobban szeretem, ha Ami-nek szólítanak.
- Értem, hát akkor Ami! Én Yaser vagyok. -rázott velem kezet. -Ő pedig a feleségem Tricia. – Triciával is kezet fogtam, és pusziltunk egyet.
Kellemetlen volt így egyszerre összeismerkedni mindenkivel.
- Na akkor üljünk le enni! Mit szóltok hozzá? –csapta össze tenyerét Tricia.
Mind annyian leültünk enni. Kicsit kellemetlenül éreztem magam, mivel Zayn azt mondta „családi össze jövetel” na hát igen.. itt csak én vagyok idegen..
Ahogy meg kajáltunk, segítettem elpakolni az asztalról.
Zayn és a húgai leültek a kanapéra, csak úgy bombázták Zayn-t a kérdésekkel és áradoztak neki, hogy mik történtek amíg ő távol volt.
Zayn-en láttam hogy imádja a húgait, és hogy nagyon örül nekik.
Kicsit később mi is csatlakoztunk mi is hozzájuk.
- Na szóval, Ami! Milyen érzés az öcsikémmel járni? –tette fel a furán hangzó kérdést Doniya és össze borzolta Zayn haját.
- Mi csak barátok vagyunk! –egy kínos nevetés hagyta el a számat. Zayn egy „na ehhez mit szólsz?” mosolyt villantott felém.
- És mondd csak, van már terved a jövődre? –érdeklődött Yaser.
Zayn elterült a kanapén, látszólag őt is izgatta a válaszom.
- Hát.. igazából, nagyon nincs tervem. Fontos a tanulás! Szeretnék ügyvéd lenni.. vagy valami ilyesmi.. -magyaráztam.
- Zayn tanár lett volna!- magyarázta Waliyha
Zayn-re néztem, aki lehajtott fejét csóválta. Hát ezt nem gondoltam volna róla. Tanár? Zayn?
- Körbe vezetem Ami-t! –ugrik fel a helyéről Doniya.
Yaser bólintott egyet. Doniya megragadta a csuklóm és a szobájához vezetett.
- Na szóval. Beszélnünk kell.. –lassan mondta ki.
Kérdően néztem rá, semmit nem értettem.
- Tudod Zayn-nek már elég sok barátnője volt.. és hát mindenki csak a pénzre és a hírnévre hajtott.
- Ja erről van szó. Ne aggódj! Én nem akarom úgymond "át verni"! –nyugtatgattam Doniya-t..
- Hát ezt gondoltam. Te valahogy más vagy! Amikor mondtam hogy „jártok” –rajzolt a levegőbe idéző jeleket- akkor rögtön rávágtad hogy ti csak barátok vagytok. Más lányok ilyenkor az öcsém nyakába ugranak.
- Hát én nem ilyen vagyok.. sőt.. mi tényleg csak barátok vagyunk! –erőltetett nevetés hagyta el a számat.
- Hát nekem nem ezt mondta.. –nézett rám afféle „te komolyan nem veszed észre?” stílusban.
- Miért? Mit mondott? –egyre kíváncsibb lettem.
- Hát mesélt rólad, már elég sokat.. tudok a csókotokról, meg még sok mindenről! Amúgy gartula a Perrie össze veréséhez! –nyújtotta a kezét, elismerésre.
- Hát ezzel nem nagyon szoktam dicsekedni. –sütöttem le tekintetem.
- De neked amúgy bejön? Mármint Zayn. Bejön neked mint pasi? - Doniya a lényegre tört. Most neki mondjam el? Neki? Akit alig ismerek?
De végül is.. Elisa se tud ezekről mostanában.. így hát megtörtem.
- Te is tudod, hogy számomra Zayn nem Zayn Malik a One Direction-ből. Nekem Zayn teljesen mást jelent! Először csak egy megértő személy. Aztán egy lázadó, rosszfiú. Zayn elég közömbös velem, néha-néha mégis látok egy kis érzelmet az arcán. Tudod milyen érzés volt amikor össze verekedtem Perrie-vel, és haza toppant Zayn, aki alig tudta hogy szedjen szét minket? Tudod milyen érzés volt amikor ki írta azt Twitterre?  Tudod milyen érzés volt amikor napokig nem szóltam hozzá? Még is minden percben ott volt velem!
Igen! Számomra Zayn az a fiú! Aki nélkül nem tudnék élni! És azok a csókok, a tökéletes ajkai. Enyhén nedvesek, Nem nyálas és nem is száraz. Egyszerűen tökéletes!. És nem tudom mit érzek! Azt se tudom hogy ezt most miért mondom el neked, mikor még magammal se tisztáztam ezt.– fújtam ki magam.
- Senki se tudja, hogy mi ez köztetek! De Zayn-nek nagyon fontos vagy! És nem tudja kezelni az érzéseit! – Doniya is ki mondta. Legalább is hasonló mint Zayn-nek a „nem tudom hova tenni az érzéseket, amiket ki váltasz belőlem” mondata. De hát mégse akartam meg kérdezni a nővérét erről, ha Zayn elakarja mondani, majd elmondja.
- Nos.. még hallottam valamit.. meg kért hogy kérdezzem meg.. Harry „állítólag” látott rajtad, vagyis nem rajtad, hanem az iker tesódon, Elisán egy tetkót. –ahogy ki mondta, össze szorult a gyomrom. Mikor láthatta meg Harry? .. hát persze.. bele se merek gondolni hogy hány jól sikerült estéjük volt már Elisával. Mi van ha nemsokára nagynéni leszek? … És vajon tudja mit ábrázol?.
- Tetkó? Pff.. nincs semmilyen tetkóm! Elisának van csak. –legyintettem, egy kis kamu röhögéssel.
- Biztos? –fel vont szemöldökkel nézett rám –Mert én részletes beszámolót kaptam róla.. –tette hozzá.
- De ha elmondod Zayn-nek! –vetettem rá gyilkos tekintetem.
- Nem fogom nyugi! –húzódott vigyorra a szája, már alig várta hogy el mondjam.
- Igen. Van egy tetoválásom! A medence csontomon. Az áll rajta hogy:
 „who changed my life ...” Aki megváltoztatta az életem… -nyögtem ki végül.
- mi a vége? –egyre jobban csillogott Doniya szeme.
- Még nincs befejezve. Majd ha rájövök ki változtatta meg az életem. –résnyire húztam a szemem, hisz már sejtettem..
- Köszönöm hogy el mondtad!- rakta rá a kezét a vállamra.
- Hát, köszönöm hogy el mondhattam! –nevettem fel.
Ekkor vettem észre Safaa-t.
- Mindent tudok! – mondta azon az édes kis hangján. Olyan volt mint a filmekben, afféle „gonosz kis hugica”. Ijedtemben Doniya-ra néztem.
Ő vetett rám egy „nyugi, bízd rám!” pillantást.
- Safaa ezt nem mondhatod el Zayn-nek! –Doniya tipikusan, ahogy a nővérek néznek a húgukra, úgy nézett rá.
Safaa csak fogta magát és a nappaliba rohant. Doniya-val össze néztünk és futottunk utána.
- ZAYN! Ami-nek van egy tetkója, amit nem mondd el neked! A medence csontján! És az van rajta hogy aki meg változtatta az életem.. –üvöltötte el magát, ahogy az ő korosztályában szokás „árulkodás” formájában.

12 megjegyzés:

  1. kövit!!!:$ sophie.xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó várom a következőt :D

    VálaszTörlés
  3. Köviiit minél hamarabb *-* :D!

    VálaszTörlés
  4. várom a kövit !! :DDD

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó kövit és remélem még holnap hozod mert még holnap is hétvége van :DDDDDDDD

    VálaszTörlés
  6. kopjleluzer :xyd2012. november 10. 10:36

    kövit nagyon jó

    VálaszTörlés
  7. Egyszerűen fantasztikuus...! *w* IMÁDOM.! :D hamar kövit... :D

    VálaszTörlés
  8. URISTENNN!! nagyon de nagyon imádom :) KÖVIIIIIT!! m,inél hamarabb :P ♥♥

    VálaszTörlés