2012. november 2., péntek

~8. rész

Sziasztok! köszönöm a komikat!! itt is van az új rész! :))  minimum 8-10 komi és jön a kövi rész! :))

 - Minden rendben lesz! Nyugi! Mi szeretünk titeket! –simít végig az arcomon, rendkívül megértően.
- Úgy érzem te leszel a pót bátyánk! –mosolygok rá.
Liam bólintott egyet, majd egy puszit nyomott a homlokomra, fel állt az ágy mellől, szép lassan ki sétált, az ajtóból még visszanézett, majd leoltotta a villanyt.
Hamar álomba merültem.. Furcsát álmodtam…Azt hogy Zayn is a sulinkba fog járni.. meg hogy csókolózni fogunk.., a csók jelenetnél fel keltem, szememet rögtön kinyitottam és azzal a lendülettel fel is ültem. Elő kotortam a párnám alól a telefonom, hogy meg nézzem az időt. 6 óra.. még van egy csomó időm három negyed 8-ig, hogy beérjek a suliba. Feltápászkodtam az ágyból, és elkezdtem öltözni. 
A fürdő szobában fogat mostam, majd meg mostam az arcom , amitől fel frissültem, meg persze fésülködés, smink stb…

A fürdőszoba ajtaja előtt Zayn toporzékolt.
- Na végre hogy befejezted! – rám se néz, csak beront a fürdőszobába.
- Neked is jó reggelt… -motyogok, de Zayn ezt meg se hallotta, mivel a hajával foglalkozott… még vagy fél óráig állt a tükör előtt..
A konyhában össze találkoztam Elisával.
- Jó reggelt! –Elisa egy vidám mosollyal köszön, két csésze kávét fogva.
- Neked is! – ki szorítottam magamból egy kis mosolyt.
Elisa az egyik csésze kávét nekem adta.
Ekkor Harry toppant közénk.
- Mehetünk? –kérdezi egy óriási mosollyal.. nyilván ő visz el minket a suliba.
A vállamra kaptam a táskám és bólintottam.
- Igen! –szalad le a lépcsőn Zayn.
Értetlenül néztem először Zayn-re, majd Harry-re.
- Én is suliba fogok járni! –jelenti ki Zayn, szája szélén pedig ott ült az a csibész mosoly… az a rohadt mosoly..
- Micsoda? –értetlenkedek.. pedig tisztán érthető amit Zayn magyarázott.
- Be szeretném fejezni a sulit. –vonja meg a vállát.
Én egy „hát jó, legyen!” fejet vágtam, azzal ki is indultunk a kocsihoz. Nem hiszem el! Teljesen olyan mint álmomban!
Egyre jobban rettegtem a nap többi részétől.
Harry ült a volánnál, Elisa pedig az anyós ülésen, Zayn és én, hátul. Harry indította a motort és kikanyarodott a ház elől.
Az iskola a közelben van.. 10 per alatt ott is voltunk.
Még sose éreztem ilyet.. mint a valóra vált rémálom.
Harry beparkolt a suli előtti magán parkolóba, ami szintén érdekes volt.. Ki szállt a két fiú, meg kerülték az autót, Harry ajtót nyitott Elisának, Zayn pedig nekem.
Harry vissza szállt a kocsiba, és elhajtott. Őszintén, reméltem hogy vissza jön Zayn-ért.. De nem jött, Zayn is besétált velünk a suli ajtón, majd nagy lazán fel sietett az igazgatóiba. Én és Elisa órára ültünk be.
- Amanda Lewis kérem fáradjon az irodámba! Amanda Lewis fáradjon az irodámba! –ismétli meg az igazgató úr a sulirádióban.
Mi van már megint? .. Fogtam magam, és ki suhantam a teremből.
Idegesen sétáltam végig a folyosón, az igazgatói előtt mély levegőt vettem, majd kifújtam. Kettőt kopogtam az ajtón, meg sem várva a választ hogy bemehetek.
- Jó napot Mr.Adams! – beléptem és becsuktam magam mögött az ajtót.
Rögtön meg akadt a szemem, az igazgatói asztal mellett ülő szép fiún.
- Magának is! –bólint, majd az asztalára könyököl, kezét összekulcsolva.
- Miért kellett jönnöm? –kérdezem tárt karokkal.
- Mivel magának igazán jók a tanulmányi eredményei, úgy gondoltam nem lesz baj ha lemarad egy-két óráról.
- Remek! Egy stréber. –szólal meg Zayn szemét forgatva.
- Mr. Malik! –szól rá az igazgató. – Amanda, bocsáss meg! Ő itt Zayn Jawadd Malik.
- Ismerjük egymást. – Zayn egy gúnyos mosollyal int.
- Mi? Miért pont én? –háborodok fel, igen is jogosan.
- Nincs vita! –förmed rám az igazgató úr.
Én bólintottam, számat húzogatva megragadtam Zayn csuklóját és kiráncigáltam.
- Te magadnál vagy? –ordítok rá Zayn-re, aki pont le sem szarta, hogy mekkora bajt csinál ezzel nekem. Zsebre dugott kézzel, a falnak támaszkodott.
Én egy óriásit sóhajtottam, fejemhez emeltem a kezem.
- Gyere, körbe vezetlek! – azzal el is indultam gyors tempóval.
- Tehát, férfi mosdó, női mosdó, kémia labor, matek terem, tesi terem, itt mehetsz fel az emeletre, ahol van a büfé, ez az én szekrényem, ez pedig a tiéd lesz! Van kérdésed? – nézek rá Zayn-re, aki már a szekrényének dőlt.
- Hova rohansz? Lassíts kicsit! –kacsint.
- Figyelj nekem fontos a tanulás! Kérlek ne hátráltass! –förmedek rá ,miközben a szekrényemben pakolászok.
Zayn felhúzta a szemöldökét, karba fonta kezeit, és lassan felém sétált.
Pont mint az álmomban… egyre idegesebb lettem.
Elém állít és neki döntött a szekrényemnek, két kezével támaszkodott, arca közeledett az enyémhez, de már meglepődni se volt időm, ajkait az enyémmel tapasztotta össze. A csók, váratlanul jött, teljesen bele mélyedtem, Zayn nyelve szép lassan átcsusszant a számba, majd az enyém is az övébe.. nem tudtam magamon uralkodni, elragadott a pillanat heve. De az álom szerű jelenet, megszakadt, észhez tértem..
- Zayn! –löktem el magamtól. –Ezt nem szabad!



14 megjegyzés:

  1. ohh bárcsak téleg besétálna egyszer a suliba *__* :$$$ nagyon imááádom :) ♥♥ köviiit!! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó kövit:D

    VálaszTörlés
  3. király siess a kövivel !!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett siess a köviviel :DD!

    VálaszTörlés
  5. Szupi lett várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  6. Hello nagyon király ,kövit:)

    VálaszTörlés
  7. nagyon zsír ,kövit:D !

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó és izgalmas a blogod várom a kövit:D !

    VálaszTörlés
  9. nagyon jóóó <3 kövit *_* :)

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó gyorsan a kövit ..:)

    VálaszTörlés
  11. nem bírok megszólalni....x'd alig kaptam levegőt míg olvastam a végét... :D :P hamar kövit.! kíváncsi vagyok a folyira :)) ♥ ♥

    VálaszTörlés
  12. már meg ne haragudj...de lopni aztán tudsz ;) nem ismerős véletlenül? http://badboybradford.blogspot.hu/2012/08/1-resz.html tudod az ilyenek helyett inkább találnál ki saját történetet... -.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát már ne is haragudj! a blogot, amit küldtél még csak nem is ismerem... és arról meg nem tehetek hogy az ötlet hasonló -.-

      Törlés