2012. november 18., vasárnap

~16.rész

Sziasztook!! itt van az új rész! :)) 15 komit össze tudunk hozni? :$$ Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm a sok olvasót és a komikat! miattatok van értelme írnom! nagyon hálás vagyok! <3 <3 imádlak titekeet!! <3 #ez nem lett annyira jó rész.. de remélem tetszeni fog :))

 - Benett ő itt az apukád! Zayn! –mosolygott kedvesen a kissrácra Jenny.
MI CSODA? Zaynnek gyereke van? Ez nem lehet… Még csak 19 éves.. Ez a gyerek meg már biztos 3 vagy 4 éves lehet…
Csak álltam az ajtóban és bámultam.. Zayn meglepődve nézte Benett-et és Jenny-t, majd megrázta a fejét.
- Biztos hogy nem az én gyerekem. –Zayn zavartan nevette el magát, majd az arcomat kémlelte. Érdekesen nézhettem ki, csak bámultam magam elé, tátott szájjal.
- De! Pontosan emlékszek arra az esténkre. –Jenny szája még nagyobb mosolyra húzódott.
Levette Benett-ről a kabátot, és besétáltak.
- Szia Apu! Anyu már sokat mesélt rólad! Tényleg van medence a házatokban? –nézett Zayn re a kissrác, csillogó gyerek szemekkel.
Hatalmas boldogság áradott belőle.
- Figyelj kis öcsi, Amanda meg mutatja neked a medencét! Jó? –simított végig Benett hátán és kérlelő tekintetett vetett rám… Értem én.. le akarja rázni a gyereket és engem, amíg ő meg beszéli a gyereke anyával, hogy ő nem tud felelősséget vállalni egy gyerekre, mert még ő is egy nagy gyerek! … Teljesen ki borultam.. Legszívesebben ott hagytam volna a picsába Benetett… de hát mégse ő tehet Zayn hibájáról..
- Persze! Gyere! –fogtam meg a kicsi kezét. Még lassan, bizonytalanul lépkedett. Kimentünk az udvarra ahol a medence van.
- Aztaa! –kerekedett ki a szeme és a medence széléhez rohant.
- Óvatosan! Bele ne ess! –nevettem el magam.. annyira aranyos volt, ahogy örülni tudott. Csendben néztem ahogy totyog a kertben.

*Zayn szemszöge*                          
- Te komolyan azt hiszed hogy én vagyok az apja? Ez hülyeség.. –totál kiborultam.. ez baromság! Tuti nem az én gyerekem…
- Te is emlékszel arra a csodás estére! –büszkén mosolygott rám és végig simított az arcomon.
- De védekeztünk! –ragadtam meg a csuklóját és levettem az arcomról.
Ne érjen hozzám! Idejön a gyerekével, hogy én vagyok az apja… és akkor még simogat? Na ne…
- Figyelj Zayn. Én tudom hogy te nem akarsz felelősséget vállalni egy gyerek iránt. Tudom hogy te sztár vagy, és azzal is tisztában vagyok hogy ez a lány, aki itt volt mit jelent neked. –lassan, nyálasan mondta, miközben a kanapéhoz sétált és leült. Idegesen sétáltam utána.
- Mi? Te teljesen megkattantál.. Honnan tudnád mit jelent nekem Amanda, amikor még csak most láttad először!
- Láttam amit láttam.. csak rátok kell nézni és látszik! –fagyott le a mosoly a képéről.
- Na jó.. Jenny mi már több mint négy éve nem is beszéltünk egymással! Én már el is felejtettelek! Most meg ide állítasz hogy van egy gyerekem? Te mindig is hülye voltál.. az is maradsz! Most féltékeny vagy Amandára.. biztos olvastál valami pletykát hogy mi együtt vagyunk Ami-val… És most ide jössz bekavarni… kösz nem! Ide hozom Benett-et és menjetek el! –elindultam a kert felé, határozott lépésekkel.
Jenny felállt a kanapéról és utánam rohant.

*Amanda szemszöge*
Benett a medence körül sétálgatott, nem túl közel a széléhez.
Elmerengtem, mi máson.. vagy inkább ki máson… mint Zayn.. Most komolyan nekem kell vigyáznom a gyerekére?
- Nézd Amanda néni! Tudok egyensúlyozni! –kiáltott nekem, és egy hatalmas mosollyal egyensúlyozott a medence szélén.
- Nagyon ügyes vagy! De gyere el onnan! Mert ha bele esel Apuci megöl.. –forgattam a szemem.. De Benett komolyan Amanda néni-nek hívott? Ennyire öregnek néz? Pff… akkor az anyukájának mit mondhat? .. És látszik hogy hasonlít az apjára… le se szarja amit mondok.
- Nézd! Fél lábbal is megy! –kiáltott. Hát bennem nem kicsit ment fel a pumpa.. Nem bírják meg érteni a gyerekek hogy nem?
- Ne! Benett gyere el onnan! –ordítottam rá. Hát nem hiszem el hogy nem ért a szóból!  Benett lába megcsúszott a kissé vizes, medence szélén. Elkezdtem felé rohanni, de már késő volt. Benett egyenesen a medencébe pottyant. Azt se tudtam hol áll a fejem, mint egy őrült rohantam hozzá.
- Ki tudsz úszni? –sikeresen be is pánikoltam.. Hogy gondolhatom hogy egy 3 éves gyerek tud úszni? Ledobtam a cipőm és beugrottam a medencébe.
- Amanda néni! Segíts! –sikított a vékony kis hangján.
Csapkodtam a vízben mint egy kacsa… Benett is hasonlóan tett.
Ekkor jöttem rá én okos.. hogy nekem leér a lábam.. nem hiszem el, hogy lehetek ennyire hülye? Meg fogtam a derekánál fogva Benett-et és kiemeltem a vízből. Mind ketten gyorsan kapkodtuk a levegőt.
- Ti meg mi a fenét műveltek? –remek... meg jött Jenny.. hurrá!.. hogy ezt hogy fogom ki magyarázni? Inkább hallgatok! De akkor lépett Jenny háta mögé Zayn is, karba fonta a kezeit és megrázta a fejét.
- Hát csak az volt hogy,.. –kezdtem bele a magyarázkodásba, de az a kis taknyos, bele vágott a szavamba.
- Bele estem a medencébe, és Amanda néni meg mentett!
- Az nem úgy volt! –vizes kezemet a szájára tapasztottam.- Várj! Mi? –emeltem le ajkairól a kezem, csodálkozva.
- Kicském! Te azt mondod ő –emelte felém az ujjait Jenny egy kis undorral. –mentett meg?
- Igen! Köszönöm! –csodálatos volt, ahogy láttam csillogni a gyermeki hálát a szemében. Apró kis karjaival megölelt. Persze én is vissza öleltem, egy kisebb mosollyal.
Jenny szemforgatással jelezte, hogy elég lesz már a hálálkodásból.
Felkapta az ölébe és besétált vele a házba. Én továbbra is ácsorogtam a medencébe, könyököm a medence szélét támasztotta, fejemet pedig rá hajtottam. Lassú léptek hallatán elkezdtem remegni, hisz hideg is volt.
- Gyere! –Zayn szexy mély hangja ütötte meg a fülem. Felnéztem és Zayn a kezét nyújtotta. Bele kapaszkodtam, ő pedig kihúzott.
- Sajnálom!-sütöttem le a tekintetem. Kitörtek belőlem az érzelmek, kicsordult a szememből az első könnycsepp, majd ezt követően a többi.
Zayn közelebb lépett, mutató és hüvelyk ujjával feljebb emelte az állam.
- Css! Ne sírj! Nincs semmi baj! –hangjából kiszűrődött egy enyhe nevetés, majd hüvelyk ujjával letörölte a könnyeim. Nehezen lehetett meg különböztetni arcomon a vízcseppeket és a könnycseppeket, de Zayn-nek ez is sikerült.
Rám terítette pulcsiját és besétáltunk a házba, ahol Jenny egy törölközővel törölgette Benett-et.
Lehuppantam a kanapéra. Zayn megállt Jenny előtt karba tett kézzel.
- Apasági tesztet fogunk csináltatni. –jelentette ki maga biztosan.
- Mi? Nem! Benett a te fiad! Ki adta ezt az ötletet hogy apasági teszt?.. Ugye nem az a kis csitri! Aki belelökte a gyerekünket a vízbe? Zayn te normális vagy? Eltűröd hogy kihasználjon titeket? Jobb lenne ha kidobnád.. –borult ki Jenny.. elég zavart volt..
hát mit képzel ez magáról? Hogy én szándékosan belelöktem a kölykét a vízbe? Na hagyjuk már.. Már megvertem Zayn egyik barátnőjét! Szívesen meg teszem megint egy másikkal! És amúgy se én vagyok az aki csak azért jött most ide hogy rá sózza Zayn-re a gyerekét..
- Ebből Amandát hagyd ki! És hogy lehetsz ekkora hülye! Te komolyan azt hiszed hogy majd pont ő fogja megkísérelni a gyereked halálát? –tárta szét karjait Zayn. Hát mondjuk ha nem „mentem” meg Benett-et tuti meg fullad.. nem hogy inkább meg köszönné.. Az apasági teszt, annak örültem.. Zayn végre a sarkára áll!


19 megjegyzés:

  1. jujjjj!! *_* nagyon jó!! várom a kövit de nyugi nem sietetlek tudom! mindenki tanul!! és jól teszed h csak hétvégén írsz végülis mindenkinek tanulnia kell!!
    És nagyon jó lettt!!!!!
    <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  2. jajj de aranyos várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  4. Dejó :D kövit! Xd

    VálaszTörlés
  5. oppágangamsytjdd2012. november 18. 9:16

    nagyon jó kövit :)))))))

    VálaszTörlés
  6. kövit minnél hamarabb :) <3

    VálaszTörlés
  7. arákegyekiaszemedet2012. november 18. 9:19

    jaj de jó annyira jókat irsz remélem még a héten hozod ne várj hétvégéig tudom h suli van meg minden de léciiii:)

    VálaszTörlés
  8. hoppa gangam styles2012. november 18. 9:27

    nagyon jó..minél hmarabb a kövit:)

    VálaszTörlés
  9. naygon jó minnél hamarabb egyszerűen csodás *-* am amit a blognál oda raktál felül ilyen zenés cuucc abból a második számot a little mix énekli és nem az övéké a szám hanem a fun-é :) de szerintem nagyon jól éneklik ők is csak egy kicsit nyávogos..te kedveled perriet? .:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom h eredetileg a fun énekli :D hát bírom a Little Mix-et.. meg Perrie-vel sincs különösebb bajom.. azzal van bajom csak hogy szerintem ki használja Zayn-t.. és hát az egyik részben a főszereplő lány össze is verte Perrit, szerintem ez mindent el mond xd

      Törlés
    2. ja okés..:) am én is birom a little mixet am bocs h ilyeneket kérdezek sde már nem emlékeztemmh mi volt a blogban :)

      Törlés
  10. nagyon jó.........gyorsan akövit :) í3

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó a blogod...ti láttátok tegnap az x-factorban az one dirtectiont? de nem voltak itt magyarországon csak videó üzi volt de akkoris olyan cuki voltak és louis is föleg ahogy mondta aztl klubot :) ahhww *-*

    VálaszTörlés
  12. Uristen imádommm nagyon aranyos :) . nem tok mit mondani de szerintem most annyi is elég ha azt mondom h IMÁDOOOOOM !!! ♥♥♥ gyorsan köviiit :PP

    VálaszTörlés
  13. köviiiiit<3 imádoom:) REMÉLEM MÁR ÖSSZEJÖNNEK ÉS ZAYN ÉS ELMONDJA MIT ÉREZ:)

    VálaszTörlés