2012. november 25., vasárnap

~18.rész



 Sziasztok! itt is van az új rész! nem tudom leírni mennyire hálás vagyok nektek! <3 köszönöm a sok komit! remélem tetszeni fog nektek ez a rész is! :$ jó olvasgatást! 10-15 komi és jön a kövi :))
 - Te ezt komolyan mondtad? –nevette el magát.
- Igen! Figyelj! Cseréljünk erre az estére! Te leszel Amanda én meg Elisa! El intézek mindent amit még kell, te meg énekelsz Zayn-nel.
- Ennek mi értelme van? –Mint aki nem értené.. pontosan tudja, hogy nem akarok egy érzelgős számot előadni Zayn-nel…
- Én nem birok ki még egy estét vele.. –foglaltam össze röviden az okokat.
Elisa végül belement.. gyorsan ruhát cseréltünk.

*Zayn szemszöge*
Amanda csodálatosan néz ki! Még nálam is szexybb! Ami tőlem, lássuk be, nagy szó.. nagyon izgulok a fellépés miatt! Még sose izgultam ennyire.. pedig ez semmi ahhoz képest hogy milyen helyeken szoktam fellépni.. Lehet csak azért izgulok mert Ami-vel fogok duettezni.
De most hogy így elviharzott, még próbálni se tudunk.. Elindultam meg keresni a csajokat, el is kaptam őket, a wc előtt álltak és dumáltak.
- Hali! –lazán köszöntem és neki dőltem a falnak.
A csajok össze néztek, majd Elisa elment.
- Megyünk próbálni? –nézett rám Ami.. Olyan más volt. Nem csillogott a szeme amikor rám nézett és nem éreztem azt a tüzet kettőnk közt, ami mindig belobban amikor együtt vagyunk. Hát akkor ideje lépni.
- Persze!- ráztam meg a fejem elég érdekesen.
Ami el is indult a színpad felé, de én megragadtam a csuklóját.
- De először.. – be vetettem a rosszfiús mosolyom, amitől mindig elolvad, majd magamhoz húztam. Ami meg rémült, nem is hatotta meg a rosszfiús imidzsem és a közelségem se.. Hát ezek totál hülyének néznek?
 szerintük nem fogok rájönni?
Akkor okozok nekik egy kis örömöt! Beveszem nekik..
Elisát, öhm.. akarom mondani „Ami-t” a derekánál fogva öleltem át.
Annyira közel volt hozzám hogy talán még a levegő se fért közénk.
Őszintén szólva, nem szívesen tettem ezt.. én csak Amandát ölelhetném így.. De hát ők akarnak átverni… Elisa arcán rémültség és tehetetlenség tükröződött. Arcom közeledett az övéhez, és már majdnem elcsattant a csók.
- ZAYN! –szólalt meg végül és szemét össze szorította.
- igen? Amanda? –a teljes nevét mondtam ki és számon kérő tekintettel néztem rá.
- Én csak.. –dadogott.. tehát még mindig nem érti hogy tudom hogy ő Elisa..
- Ne csináld ezt! Tudom hogy szeretnéd! –újra a rosszfiús mosolyt fektettem az arcomra és filmbe illően helyeztem a kezeim Elisa derekára, majd meg döntöttem. Arcunk közeledett egymáséhoz. Amikor össze értek volna ajkaink suttogni kezdtem.
- Azt hiszed nem tudom? Elisa! –vigyorodtam el és eltoltam magamtól.
- Mi? Te honnan tudod? –lökött meg. Mit lökdös?
- Nem vagyok hülye édesem.. –a mosoly nem fagyott le az arcomról.

*Amanda szemszöge*
Elintéztem a világítást. Úgy látszik beválik a tervem… nem kell Mr.tökéllyel énekelnem! Hurrá! Tuti nem bírnám ki.. ha csak hozzám érne dal közben, vagy esetleg meg ölelne.. nem! Bele se merek gondolni hogy mi lenne akkor! .. meg kéne keresnem Elisát.. öhm, vagyis.. Amandát!
- Ti meg mi a szent sz@rt műveltek? –kerekedett ki a szemem amikor meg láttam Zayn karjaiban az ikertestvérem. Azt mondtam hogy énekeljen vele.. nem azt hogy csókolgassa! Mit képzel? Ellopja a pasim? .. öhmm.. nem is a pasim.. mindegy! A lényeg hogy simán tönkre vágja a kapcsolatunkat Zaynnel! A nem létező kapcsolatunkat.. ami így is elég gáz..
- Elisa? Van valami gáz? Amandát már többször csókoltam meg.. ezen miért borulsz ki? –Zayn a legnagyobb nyugalommal rakta karba a kezét.
Aha.. most biztos büszke magára hogy megint meg csókolt.. vagyis.. áh mindegy! Értitek..
- Ja.. én csak… nektek nem próbálni kéne? –hát valahogy ki kell magyaráznom magam..
- De! már megyünk is.. tudod, lenne pár változtatás.. meg kéne csókolnom Ami-t.. –Zayn egy csábító mosolyt vetett rám. Mi? Nem fogja
megcsókolni! Vissza kell cserélnünk egymást! Ha Zayn egy Lewis ikret akar csókolgatni, akkor az én leszek! Nem Elisa.. vagyis Ami.. értitek!.. Zayn közelebb lépett Amandához vagyis Elisához.. és gyengéden a dereka köré fonta kezeit. Hm.. ilyen jól nézünk ki Zayn-nel?.. nagyon dögös!..
- Zayn várj! –ordítottam el magam.. nem hagyhatom, hogy meg csókolja..
- Igen? Elisa? –vetett rám egy afféle „szeretnél valamit mondani?” fejet.
- Öhm.. izé… én vagyok Amanda! –böktem ki végül, szemeimet össze szorítottam. Hát ez totál hülyeség volt… mi a fenéért nem bírom ki ha Zaynt egy másik csajjal látom?
- Tudom –egy egyszerű szó, a kicsit sem egyszerű sráctól.
- Tessék? Akkor meg mi a fenéért csókolgatod? Ennyit jelentek neked? –tártam szét a karjaim. Nem tudom mit reméltem.. talán azt hogy rosszfiúsan rám mosolyog és gyengéden megcsókol.. hülyeség..
- Nem csókoltam meg! Te meg át akarsz verni? Miért nem mondtad hogy nem akarsz velem énekelni? Inkább kihasználod hogy van egy iker tesód? –Zayn teljesen higgadtan magyarázott és kérdezett. 
Igaza van.. nem megoldás, hogy cseréltem Elisával.. És ha nem lenne iker tesóm? Hogy oldottam volna meg? És becsaptam Zaynt.. azt a srácot aki a legtöbbet jelent nekem..
Elisa előlépett Zayn háta mögül és a csuklómnál fogva beráncigált a wc-be.. vissza cseréltük a ruhát.. Újra hercegnőként éreztem magam a csodálatos ruhában.. csak a viselkedésem nem olyan mint egy hercegnőé.. mivel a hercegemet minden bizonnyal el vesztettem..
Gyorsan próbáltunk egyet Zaynnel.. Elisa pedig elintézte az utolsó simításokat. Már vagy 50 ember ácsorgott a színpad előtt, pedig még el se kezdődött a bál.. Zayn hozzám se szólt.. így hogy a picsába fogjuk normálisan előadni a számot? Egy szerelmes számot énekelünk, úgy hogy mi nem is járunk! Jó az igaz hogy nem átlagos kapcsolta van köztünk.. de mind ketten félünk bevallani még saját magunknak is az igazat. De még az is lehet hogy Zayn nem érez semmit irántam..
Kereken 7 óra volt.. már több mint 600 ember lépett be a sulikapun.
Leírhatatlan izgalom volt bennem. Ekkor Elisa lépett a színpadra.
- Sziasztok! Örülök hogy ilyen sokan itt vagytok, már most! Pedig csak pár perce kezdődött meg hivatalosan a mi kis bálunk.. érezzétek jól magatokat! –beszélt bele a mikrofonba.
Idegesen szorongtam a színpad mögött.
- Jól vagy? –jött a kissé elavult kérdéssel Zayn, igaz az arcát még nem láttam, mivel a hátam mögül közelített meg, de tudtam hogy ő. Ki másnak van ilyen mély szexy hangja? És meg csapott az a tipikus Zayn illat is.
- Azt hiszem nem. –válaszoltam egy hatalmas sóhaj keretében.
Zayn is sóhajtott egyet, majd előre nyúlt a kezemért. A hátam mögött állt, szinte hozzám simult a felső teste és mind e mellet még a kezemet is fogta. Hát lehet ennél jobb érzés? Kicsit meg nyugodtam, legalább is nem gondoltam arra sok emberre aki majd minket fog nézni. Csak Zayn-re gondoltam.
- Feszültnek tűnsz! –suttogta bele a fülemben, majd ezt követően egy finom csókot hagyott a nyakamon. Bele remegtem. Zayn ezen elmosolyodott és fojtatta a nyakam kényeztetését. Egyik kezem Zayn kezén volt, a másik pedig hátra kalandozott Zayn tökéletesen álló hajába.
Csukott szemmel élveztem ahogy Zayn próbálja oldani a feszültséget. Hát meg kell hagyni, nagyon jól csinálja! Bele harapott a nyakamba, erre fel szisszentem.
- ezt nem szabad! –egy lépést tettem előre, hogy távolabb kerüljünk egymástól.
- Nyugi! Csak feszkó oldó! –nyúlt a kezem után. Meg fordultam, így egymással szembe kerültünk.
Hát ha neki ez a feszültség oldás.. el se tudom képzelni milyen az ágyban..
Az este közepénél járhattunk, amikor egy fülhallgatós srác jött oda hozzánk hogy mi jövünk. Meg fagyott bennem a vér is.

19 megjegyzés:

  1. ohhh ez istenii annyira jól irsz :'D imádom :) *__* KÖVIT GYORSAAAN !!

    VálaszTörlés
  2. ez annyira jó lett !!légyszi gyorsan hozd a kövit !! =)

    VálaszTörlés
  3. Úristen!! Gyorsan a kövit!!*-* :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!!!!! :DD kövit gyorsan !!! :D

    VálaszTörlés
  5. Ááááááá! Ez nagyon jóóó *.*

    VálaszTörlés
  6. Gyorsan kövit !!!!!!!! :DD

    VálaszTörlés
  7. bocsi h csak most irok de eddig nem ülhettem géphez xddd hülye sulii -_-" na mindeggy az a lényeg h mostmár igen és uhh imádom ezt a blogot nagyon jókat irsz :) kövit gyorsan :P :$$

    VálaszTörlés
  8. Mrs.HorLinStylPayLik :))2012. november 27. 10:14

    TE JÓÓ ISTEN ez egyszerűen nagyon ott van :) ez a blog a kedvencem és annyira várom már az új részt h mi lessz :'D mert ... na nem írok regényt :)) csak kövit gyorsaaan :DD :)

    VálaszTörlés
  9. Következööööt Imádom.:))

    VálaszTörlés
  10. Ahw *--* pont az izgi résznél:S Siess a kövivel!!*-*:)

    VálaszTörlés
  11. siess nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  12. siees isteni a blogod de aztán hosszú leygen akövi rész :) <3

    VálaszTörlés
  13. Siess! :DDDDDDDDD Nem bírok várniiiiii! :D

    VálaszTörlés
  14. Áhh, nagyon jó!!:D Legyen már fent a kövii^^ <33

    VálaszTörlés
  15. Kööviiiiiiiiiit!!!:) puszi: Sophie.xx

    VálaszTörlés