2012. október 31., szerda

~6. rész

Köszönöm a komikat! Meg is hoztam a 6. részt :)) erre össze tudjuk hozni minimum a 8 komit? :$$ jó olvasgatást! 



- Ezt látnod kell! –ülök Elisa mellé a kanapén.
- CSS! –mutató ujját a számra tapasztja és lepisszeg.
- Elisaa!! Ez fontos! – lóbálom meg a papírt Elisa orra előtt.
- Igen ez egy telefonszám! –Elisa bele markolt a popkorn tálba és a szájába nyomta, majd bambulta tovább a filmet.
- De ez Zayn barátnőjének a száma! – Kikaptam a kezéből a távirányítót, és kikapcsoltam a tévét.
- Hadd nézzem! –kikapta a kezemből a papírt.
- Nem.. ez nem a te számod .. és most kapcsold vissza a tévét!
- Én nem vagyok a barátnője és …. – nem fejezhettem be a mondatom mert valaki csengetett.
A papírt a kezemben össze gyűrtem az ajtó felé sétálva.
- Melyikőtök Amanda? –Jön be Perrie egy kedves, barátságos mosollyal az arcán.
Intek a kezemmel hogy én lennék…
- Te tetves ribanc! –határozott mozdulattal felém lépett és bele kapott a hajamba. Nem akartam bántani, de én se hagyhattam magam, én is bele markoltam, festett, szinte már fehér hajába. Egymás tépése közben Perrie száját, erő teljes sikítások hagyták el. Elisa mind-e közben, felhívta Harry-t, hogy azonnal jöjjenek haza, majd fel állt a kanapéról és közénk akart férkőzni.
- Elisa! Ne! Meg oldom! –nagy nehezen ki nyögtem, hiszen egyre jobban fájtak a haj hagymáim. Erőt vettem magamon, és egy erő teljes lökéssel, a padlóra küldtem Perrie-t.
Már kezdtem meg nyugodni, hogy vége ennek az egésznek..
Ekkor, hatalmas műkörmeivel meg ragadta a pólómat és maga mellé rántotta a földre, úgy hogy én kerültem alulra, körmeivel végig karmolt az arcomon, úgy hogy kibuggyant az első vércsepp, majd ezt követve a többi, újra a hajamat kezdte tépni, kezemmel a mellkását löktem meg, sikerült úgy, hogy ő kerüljön alulra. Arcomból folyó vér, teljesen összecsöpögtette a lány ruháját. Ekkor betoppant az ajtón Harry és Zayn.
- Perrie te mit keresel itt? – Zayn rögtön közénk nyúlt és elválasztott minket.
Perrie semmit nem szólt, ekkor Zayn rám nézett, már a számból is folyt a vér… Perrie-t elöntötte a düh, Zayn-t maga felé fordította, és lekevert neki egy óriási pofont. Zayn az arcához kapott, így mi szabad utat kaptunk. Mielőtt Perrie bármit is tehetett volna, ökölbe szorított kezemmel, egy jókorát lendítettem és behúztam a lánynak.
Kezemből az ütés hatására, kifutott a vér. Perrie nagyot nézett majd az orrához kapott, amiből ömlött a vér.
- Erre szükséged lesz! –Elisa egy törölközővel jön elő és Perrie-hez vágja. A lány letörölte az arcáról a vért.
- Akkor mi most szakítunk?
- Perrie.. mi csak a sajtó miatt jártunk eddig is! –Zayn szemét forgatva, kinyitotta az ajtót Perrie előtt.
- De… -Zayn meg se várta hogy a lány befejezze a mondatát, becsapta az ajtót.
Én rá se bírtam nézni a tökéletesen benyalt hajú fiúra… fel rohantam a mosdóba. Elisa pedig feltakarította a földön lévő vértócsát.
A tükör előtt állva, borzasztó gondolatok keringtek bennem.
Hogy lehettem ekkora hülye??? Össze vertem Zayn barátnőjét!
Ezért tuti meg fognak utálni! Főleg Zayn …

13 megjegyzés:

  1. Kicsit lehetnének hosszabbak a részek. Ezt nem bántásból mondom, sőőt..inkább szomorú vagyok, hogy csak ennyit olvashattam..

    VálaszTörlés
  2. igen ezen már én is gondolkoztam :)) akkor a következő részek már hosszabbak lesznek :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó csak kár hogy rövid :( jöhet a kövi:D

    VálaszTörlés
  4. Szuper a blog siess a kövin:DD

    VálaszTörlés
  5. hát rövid lett de gondolom ez azért lett ilyen hogy várjuk a folytatást ;) hamar a köviiiiiit :D

    VálaszTörlés
  6. nagyon jók a részek mikor irod a kövit ?:D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó történet kövit gyorsan *.*

    VálaszTörlés
  8. Nagyon birom az összes rész várom a kövit:D

    VálaszTörlés
  9. Sziaa!!:)
    Ot oldalt avn egy ilyen kis idézet!Azt lopom:$

    VálaszTörlés
  10. oh ez nagyon jóó de tél kár h ijen rövid :( de nem bántásból mondom mert egyépként a blog isteni :) <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de tél nagyon várom már a kövit :D :)

      Törlés
  11. Nahh már jöhetne a kövi :DD

    VálaszTörlés
  12. isteneeeem imádoooom :D jól megkapta az a szemét kis ribanc... MUHAHAHAHA :D <3 köviit.!

    VálaszTörlés