2012. október 26., péntek

Bevezető # Szereplők:



 Sziasztok! hoztam egy ki bevezetőt! És meg ismerhetitek a fő szereplőket is :)) remélem tetszeni fog! Jó olvasgatást! és légyszi komizzatok is :$$ 
#2-3 komi után hozom az első részt#



Sziasztok! Amanda Lewis vagyok! 17 éves Londoni lány. Van 2 tesóm… Elisa és én ikrek vagyunk. Van egy bátyónk Dave… A szüleink Amerikában élnek… amikor Dave 17-lett Londonba költözött, és hozott minket is.
Zűrös gyerekkorunk volt… Én és Elisa elég rosszak voltunk, hiszen volt kitől tanulnunk, az idióta bátyám elég sok rosszra tanított meg minket az évek alatt. Folyton bulizunk, és hülyülnünk. Dave-nek sok rossz haverja van… ezért került már párszor sittre is.
Elisának és nekem van egy tetkónk, amiről csak mi ketten és Dave tud, akkor csináltattuk amikor ide költöztünk. Majd az is kiderül hogy milyen tetkó ;)

Dave Lewis: 


20 éves… nagy csajozós… de még sose volt egy normális csaja. Minden rosszba bele visz! De persze imádom! 17. születésnapjára kapott egy házat Londonban, és minket is magával hozott.



Elisa Lewis:

A drága iker tesóm … Ő a másik felem, vele bármire képes vagyok.  5 perccel született nálam hamarabb, az egész életünket együtt töltöttük. #szerintem a szüleink azért engedték meg hogy el költözzünk Dave-el, mert egyre jobban hasonlítunk egymásra, és nehezen lehet minket meg különböztetni.

Amanda Lewis:


Hát ez lennék én.. egy vidám lány, aki a tesói nélkül nem tudna élni. Sok őrültségre képes vagyok, imádok bulizni, vásárolni, és a haverokkal lógni. Inkább a bátyám haverjaival szoktunk lenni. Gyakran szoktak Ami-nek becézni.

Még nagyon terveim sincsenek az élettel kapcsolatban… Azt szeretném hogy a tesóimmal, mindig számíthassunk egymásra.





És a One Direction : Harry Styles, Zayn Malik, Liam Payne, Louis Tomlinson és Niall Horan. #ők majd később kerülnek képbe.

5 megjegyzés: