2012. október 28., vasárnap

~3. rész

Nagyon örülök hogy ennyien jeleztétek hogy tetszik a blogom! ma már sokan kérdeztétek hogy mikor jön a kövi... hát itt is van :D előző részhez sokan komiztatok... a kövi részhez már 4 komi kell :)) jó olvasgatást!

Zayn még aludt... aranyos volt, kócos hajával, isteni illatával… bár egy kicsit meg lepődtem a helyzeten… ki kuszálódtam az ágyból, nagyon halkan, nehogy felkeltsem.

Ki settenkedtem a szobából, körbemérni a terepet … Elisát sehol se találom… Dave-et meg felesleges meg keresni..
A konyhában lyukadtam ki…
A konyha pulton 7 darab aspirin-t találtam, és 7 pohár vizet.
Be vettem az egyik gyógyszert.
Egyre jobban izgat hogy hol van Elisa, és hogy mi történhetett még este…
- Áúú! –kiált fel valaki, a lépcső felöl.
- Elisa? –siettem hozzá, mivel elesett a lépcsőn.
- Ami! .. mi mit keresünk itt? –nevet.
- Jóra sikerült a tegnapi buli… Zayn mellett keltem fel..
- Én meg Harry mellett… szétszakad a fejem..
- a pulton van az aspirin! Én már be vettem.. valaki gondolt ránk.
Elisa is bevette a gyógyszert, és sikeresen ki ejtette a poharat a kezéből.
- Mi ez a csörömpölés? – mászik elő Niall.
- jó reggelt!
- nektek is! –Niall rögtön az aspirin felé indult.
Majd egy másik szobából Louis mászott elő.
- Húha! Nagyon jól sikerülhetett a tegnap este.. kettőt látok belőled! –mutat felém Louis.
- Lehet azért, mert ketten vagyunk…
- Jaja .. tényleg Ami és Elisa.. az ikrek..
- Louis először is ezt vedd be! Te nagyon másnapos vagy…
- Úgy mint mindenki! –jön be az ajtón Liam, egy nagy szatyorral.
- Te hol voltál?- kérdezi Elisa.
- KAJAAAA!!! - Niall a szatyorra támad.
… azt hiszik hogy ők a nagy ” One Direction” és ŐK bármit meg tehetnek…. Hogy jönnek egyáltalán ahhoz hogy ide hozzanak?...
Jó az igaz hogy nagyon meg kedveltem őket… de ez akkor se így megy..
- Elisa nem ér ott hagyni az ágyban! –jön Harry egy perverz vigyorral az arcán.
- Jó reggelt szépségem! – Harry gyengéden átkarolja Elisát, a haját elsöpri a válláról, és finoman meg csókolja azt.
- Neked is! –Elisa viszonyozva a csókot, gyengéd puszit nyomott az arcára.
A göndörke elérte a célját… egy újabb lány esett belé.. De azt nem hagyhatom hogy a testvérem szívét törje össze… Milliónyi lány sikítozik utánuk… miért pont mi kellenénk nekik?
- Ti össze jöttetek? –kérdezi Liam. Bár jobb lett volna ha nem teszi…
- Hát.. Szerintem egy ilyen ete után …
- Micsoda? Ti le feküdtetek? –háborodok fel, hiszen Elisa nem tudja hogy ők sztárok…
Elisa Harry-re mosolygott, tiszta nyálas… félre húzta a szemöldökét. Én persze értettem, hogy ezzel azt akarja jelezni hogy majd el mondja. Én karba tett kézzel, szem forgatással jeleztem, hogy ez így nem lesz jó.
- Jut eszembe… hol van Zayn? –néz rám Harry, kissé mérgesen.
- Alszik… -húztam meg a vállam, de Harry-nek nem volt eléggé kielégítő a válaszom…
- Csak nem kifárasztottad az este? - perverz, féloldalas mosollyal néz rám. Azt hiszi vicces?.. Erre inkább nem is reagáltam.
Kissé megsértődve indultam vissza a szobába, ahol fel keltem, mivel a telefonom, és a táskám ott maradt.
- Óh bocsi!- a nagy rohanásba sikeresen neki mentem Mr.tökéjnek…

8 megjegyzés:

  1. *----* nagyon jó köviit!!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóra sikerült!
    sok sikert a továbbiakban!
    csak igy tovább! :D

    VálaszTörlés
  3. Imádom..Siess kérlek:$<3

    VálaszTörlés
  4. OMG ez a blog egyszerűen ..imádoom :) kövit!!! :D

    VálaszTörlés
  5. whááá....wháááá...most le kell nyugodnom... :D egyszerűen imádoom.! :DD hamar kövit!! ;D <3 <3

    VálaszTörlés
  6. nagyon örülök hogy így tetszik nektek :D holnap hozom a kövi részt! ;)

    VálaszTörlés
  7. imádom nagyon jó gyorsan hoz a kövit :)))) !!!!!!

    VálaszTörlés