2012. október 26., péntek

~1. rész



 Meg hoztam az első részt! 3 komi után jön a kövi ;) 
jó olvasgatást! <3



- Hugi kelj már fel!!!!!!
- Hagyjál már Dave! És kifelé a szobámból! –vágtam hozzá a párnát.
- Ezt nem hiszem el! Elisát fel lehet kelteni… te meg itt párna csatázol?
- Mi ért kell fel kelni? Szombat van…
- Hát mert megyünk vásárolni! –rohan be Elisa, és ugrálni kezd az ágyon.
- Fent vagyok! És miért vásárolunk?-nézek rá bambán.
- Mert este egy fontos bulin vesztek részt velem.
.. Remek… egy újabb buli, Dave idióta haverjaival…
- Úh uram.. ez olyan… elegánsan hangzik ..- nevet Elisa.
- Nem az! Össze haverkodtam pár sráccal, és meghívtak egy buliba.
- Már rosszul hangzik.. abból sose lesz jó ha új barátaid lesznek! – húzogatom a szám szélét.
- Vicces! … -meg sértődve ki sétált a szobámból.
Elisa is kiment, én meg gyorsan felöltöztem.
Ezt a pólót.                                              









És ezt a gatyát vettem fel:











El intéztem a fürdő szobában is dolgokat, fogmosás, smink, haj, stb..
Majd lementem a konyhába. A lépcsőn megtaláltam Dave alsóját…
- Na mehetünk? Ja és Dave… -Dave-hez vágtam az alsóját.
- Amanda!
- Óhh… kicsit figyelj már oda! Nem csoda hogy nincs csajod..
- Miért is hoztalak el titeket Amerikából?
- Mert annyira szeretsz minket! –nyomtunk egy puszit az arcára.
- Na jól van… vigyázzatok magatokra!
- Oké! –kiabáltunk vissza az ajtóból.
És indultunk vásárolni.
Elisa ezt vette:








Én pedig ezt:












Otthon meg csináltuk a hajunkat és a sminkünket.
- Kész vagytok? –kopog Dave.
- Igeen! –ordít Elisa.
Ki léptünk az ajtón, Dave és az új haverja vár az ajtó előtt.
- Elisa, Amanda, ő itt Zayn Malik!
- Szia Zayn! Elisa vagyok!
- Én pedig Amanda, de szólíts Ami-nek!
- Nem tudtam hogy ikrek vagytok! –Zayn tátott szájjal mondja. 
.. annyira utálom amikor ezt mondják.. miért kell velünk máshogy viselkedni mint a többiekkel, azért mert ikrek vagyunk?
- Jó majd meg ismerkedtek! De most menjünk! –idegeskedik Dave.
Lementünk, és a bejárati ajtó előtt, egy limuzin várt minket, és még 4 srác.
Elisával összenéztünk… mert hát… a srácok elég helyesek…
- Óh hello szépségeim! … -köszön egy göndör hajú szépfiú.
- Mint két tojás! .. jut eszembe.. éhes vagyok! –mondja egy szőke srác.
- Srácok! Ők itt a tesóim, ikrek… Elisa és Amanda.
A fiúk is bemutatkoztak.
És már indultunk is a buliba.
Amikor megérkeztünk, Elisát félre hívtam.
- Szerelmes vagyok! –sóhajt Elisa.
- Nem vagy egyedül!  Mi van Dave-el hogy ilyen helyes pasikkal barátkozik?
- Hát… én örülök neki! Harry nagyon helyes!
- Tudtam hogy ő tetszik neked…
- És neked ki tetszik?-Elisa egy kíváncsi mosollyal hajol felém.
- Titok! –mosolygok majd a fiúk után sietek.
- majd segítsetek hogy ki-kicsoda… mert nem nagyon tudunk titeket meg különböztetni! –nevet Louis.
- Majd meg szokjátok! –kacsint Elisa.
Kiválasztottunk egy asztalt, és iszogatni kezdtünk, hogy meglegyen az alap hangulat…


5 megjegyzés:

  1. Jajj, nagyon jó lett!! Szívesen lennék a lányok helyében!! Nagyon jól írsz! Gyorsan akövit

    VálaszTörlés
  2. köszönöm :)) amint meg lesz a 3 komi hozom a kövi részt :))

    VálaszTörlés
  3. Uhh de szupi lett csak gratulálni tudok,már alig várom a kövi részt!!! Csak így tovább :) <3*

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon jo!! Már várom a kövit!!! Siess vele!! :D

    VálaszTörlés
  5. köszönöm! <3 délután vagy este hozom a kövit! :))

    VálaszTörlés