2012. október 27., szombat

~2. rész

Nagyon szépen köszönöm a komikat! :D itt a 2. rész :)) jó olvasást!  minimum 3 komi, és jön a kövi rész!


- És hány évesek vagytok?
- 17! –vágja rá Elisa.
- Hmm… akkor ti még nem ihatnátok! –Liam aggódva, kikapja a kezünkből a piát.
 - Hé-hé-hé! Nyugi! Nem ez az első alkalom hogy iszunk! –veszem vissza a poharat.
- Milyen ikreknek lenni? –érdeklődik Harry.
- Mindenki ezt kérdezi… mi igazából ki szoktuk használni…-össze nézünk Elisával.
- nagyon rosszak! Mint két kisgyerek! –panaszkodik Dave.
- Nálunk is van egy rossz fiú! –egyhangúan néznek a srácok Zayn-re.
- Hmm… jól hangzik. –csuklik el a hangom.
- Ami… gyere egy kicsit!-szól Dave.
Én Elisára, és a srácokra néztem.
- Menjetek nyugodtan!
Dave kiráncigált a mosdóba.
- Mi van?
- óhh! Ne játszd ezt! A rossz kis hercegnő szerelmes lett!
- Mi? Nem! Dehogy is!
-Ami, ismerlek! De vigyáz Zayn-nel!!
- Miért?
- Azért.. mert ők sztárok!
- Mik?
- ők a One Direction… lassan a világ leghíresebb fiúbandája.
- hm köszi az infót! –egy huncut vigyorral vissza sétáltam a többiekhez.  … Tehát ők elkényeztetett sztár fiúcskák, akik azt hiszik hogy mindenki visítozva rohan értük… Óriási…
Dave útközben meg látott egy csajt … és bepróbálkozott nála… most őt követi…
Liam és Louis bevetették magukat a táncparkettbe.
Niall elment enni. Így hát Harry-vel és Zayn-nel maradtunk.
Elisa és én már eléggé az alkohol hatása alatt voltunk, Zayn-en és Harry-n még meg se látszott, hogy ittak volna.
- Kiszoktátok egymást cserélni a randikon? –kérdezi egy kacér mosollyal Harry.
- Az attól függ! –Elisa közelebb lépett Harry-hez.
- Akkor ugye eljössz velem táncolni?
Elisa egy óriási mosollyal bólogatott.
- Hát.. ketten maradtunk…
Éreztem a parfümének az illatát, barna szemeiből sugárzik hogy valamit nem akar el mondani.
- Megyünk táncolni? –egy féloldalas mosollyal fűszerezi meg a mondatát.
Én elmosolyodtam, és indultunk táncolni.
Persze ha nem lennék enyhén bebaszva, biztos nem mennék el ezzel a ”tini picsák álmaival”
Zayn tánc közben óvatosan a derekamra csúsztatta a kezét, testünk egymáséhoz simult…
Végig táncoltuk az estét… mindenki totál részeg volt…
Talán én vagy Elisa még hánytunk is… én se tudom melyikőnk volt…

Másnap reggel nem a szokásos helyemen ébredtem… egy ismeretlen szobában, Zayn mellett találtam magam. 

10 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó lett várom a kövit!

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen!! :)) holnapig meg írom az új részt! :))

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó gyorsan hozd a kövit és hidd el tényleg jó minden imádom <3 !!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Köviiiiit! :$ Nagyon izgi, tetszik a sztori..:)

    VálaszTörlés
  5. imádom <3 imádom <3 imádom <3 imádom <3

    VálaszTörlés
  6. The Best..!!! :D Nagyon jóó..!! nekem nagyon tetszik!! Siess a kövivel..!!! Xx

    VálaszTörlés
  7. nagyon szépen köszönöm mindenkinek! <3 fent is van a kövi! ;)

    VálaszTörlés