2013. február 1., péntek

~31.rész

  Sziasztok! először is:
BOLDOG SZÜLINAPOT HARRY-nek!

ez a rész nagyon rövid lett, azért, mert úgy tervezem holnap is hozok egy kicsit hosszabb részt, ami Zayn szemszögéből íródik :)) a rossz az egészben, hogy az lesz a befejező rész. Igen, ide is elértünk. Amanda és Zayn boldog, kell ennél több? Holnap még írok ezzel kapcsolatban, addig is jó olvasást ehhez a rövidke de(!!!) "szaftos" részhez :P mivel még sose írtam ilyet, nézzétek el hogy béna vagyok xdd azért  remélem tetszeni fog :)

DE mielőtt bele kezdenénk, szeretném meg köszönni a díjat -nek 

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

1. Írj magadról 11 dolgot!
1. Most 7.-es vagyok.
2. Néha túlságosan is őrült vagyok.
3. Gitározni tanulok.
4. Directioner vagyok<3
5. Könnyen barátkozok.
6. Csak néhány olyan ember van az életemben akiben teljesen megbízok.
7. Mindig mosolygok :)
8. Szeretek énekelni, más kérdés hogy nem tudok.
9. Folyton nyüzsgök, nem bírok egy helyben ülni, mindig keresem a kalandot :P
10. Inkább nevetek, mit hogy bárki lássa rajtam ha baj van.
11. Karkötő és körömlakk mániás vagyok :D

2.Válaszolj 11 kérdésre!
1. Miért kezdtél írni? : Fogalmam sincs, ebben a dologban is ki akartam magam próbálni:)
2. Van példa képed? Ha igen ki? : Ezen még nem gondolkoztam, szerintem nincs.
3. Tél vagy nyár? : Nyár!! Utálom a telet! nem bírom a hideget, a havat és az esőt, egyszerűen rosszul vagyok tőle :P Legszívesebben azt szeretném ha mindig sütne a nap.
4. Gondolkoztál már azon hogy könyvet írj? : Nem, esetleg csak magamnak írosgatnék :))
5. Kedvenc zene? : Erre nem tudok válaszolni, mikor mi :P
6. Az új blogod neve, Édes kis semmiségek. Honnan jött a név? : Nem tudom, valami magyar nevet szerettem volna mindenképp, ezért ez lett.
7. Hányas tanuló vagy? : 4-5 rosszabb napokon 3.
8. Mi az álmod? : Hogy Amerikában éljek.
9. Mi ad ihletet egy-egy rész megírásához? : Néha csak egy dalszöveg.
10. Ha meg tehetnéd, újra kezdenéd az életed? : Nem, akkor miért güriztem ennyit? xd
11. Melyik blogoknak vagy rendszeres olvasója? :Nem sok blogot olvasok :S

3. Írj 11 kérdést! 
1. Hány éves vagy?
2. Directioner vagy?
3. Miért kezdtél a blogírásba?
4. Mi az, amit a legjobban utálsz?
5.Mit szeretnél a jövődben elérni?
6. Van valamilyen házi állatod? Ha igen milyen?
7. Bírod a hideget?
8. Kedvenc tantárgy?
9. Mennyi időt vesz igénybe egy rész megírása?
10. van példa képed?
11. Hova szeretnél mindenképp eljutni?

4. Küldd tovább 11 embernek!
11 embernek sajnos nem tudom, mivel nem olvasok annyi blogot. De itt egy pár:

MissLocsiFecsi

~ Justagirl. ~

ÉS még nincs vége :D kaptam egy ilyet is:
Amit nagyon nagyon nagyon szépen köszönök Zsófee Tóóth-nak! :)<3 

Na de a "hálálkodások után" nem is húznám tovább az idegrendszeretek! :P
Ui.: ti vagytok a legjobb olvasók!<3

 - Kedves utasaink! Meg kezdtük a leszállást! -szólalt meg a stewardes, mire felkaptam a fejem és fülig érő mosollyal vártam a landolást. Három nap telte el, mióta előkerült Zayn, és most úton vagyunk hazafelé. A vállamnak dőlve alszik a kimerült rossz fiú. Édesen szuszogott miközben megpróbáltam felkelteni. 
- Zayn! Kelj fel! meg érkeztünk. -suttogtam a fülébe miután sikeresen landolt a gépünk este nyolckor. Hunyorogva nyitotta ki a szemét és körbenézett, majd nyugodtan állapította meg, hogy végig aludta az egész utat. Sóhajtva kinyújtózkodott, majd felém fordította a fejét és egy csókot lehet ajkaimra. 
- Gyertek már! -szólt ránk Niall, mire mind ketten elmosolyodtunk. Miután leszálltunk a fém monstrumról, három taxit hívtunk ami a házunk előtt rakott ki minket. Liam boldogan nyitotta ki a bejárati ajtót, Niall pedig rögtön rárabolt a hűtőre, hamar lefagyott a mosoly az arcáról, mivel megállapította hogy nincs itthon kaja. Harry hősiesen rá vette magát, hogy elmegy Elisával bevásárolni, mire Louis akaratoskodva jelentette ki hogy ő is velük megy. Kicsit féltékeny Elisára mióta sülve-főve együtt van Harry-vel. Az elmúlt három nap gond mentesen telt, ami meglepő volt, mivel ezelőtt három órát is alig bírtunk ki kisebb össze szólalás nélkül. Beláttuk, hogy mind ketten megtörtünk a szerelem előtt. Tovább nem játszhatjuk el hogy utáljuk egymást. Voltak még bennem kételyek, afelől hogy Zayn mennyire gondolja komolyan, de a Los Angeles-i afférunk elég meggyőző volt. 
- Mutatni akarok valamit. -húztam be magam után Zayn a szobám ajtaján, mire az arcán kíváncsiság tükröződött. Leültettem az ágyam szélére, ami még izgatottabbá tette. 
- Na mutasd. -csapta össze kezeit, majd kíváncsi mosollyal kémlelni kezdett.
- Ne bízd el magad. -fintorogtam mivel tudtam már perverzségeken jár az esze, bár ezt nem lehetne ne félre érteni, mert a következő mozdulatommal lejjebb csúsztattam a nadrágom a csípőmön. Zayn kikerekedett szemekkel bámulta a kis bőrfelületet. Emlékeztek még a tetoválásomra? "Who changed my life..." Nos, mivel időm volt rá, és pontosan tudtam mi lesz a befejezése, így hát újra tű alá feküdtem, hogy rám varrják a négy betűs nevet.
- Ezt nem hiszem el. -húzott magához közelebb, hogy még jobban szemügyre vehesse. Mutató ujját lassan húzta végig a saját nevén. -Jól meg gondoltad? -nézett rám kérdően, mire én magabiztosan bólintottam. 
 - Soha nem voltam még semmiben ennyire biztos. -jelentettem ki. Zayn ajkai hatalmas mosolyra görbültek, megragadta a derekam és magához húzott. Egyenesen az ölébe érkeztem, ami hatására a pulzusom az egekbe szökkent. Zayn megcélozva a vállamat, óvatosan lehelt rá pár apró, finom csókot, később a nyakamat elérve. Érintésétől rázott a hideg, az egész testem bele remegett minden mozdulatába, ezáltal  diadalmas mosolyra kényszerítve a rosszfiút aki ezt nem hagyta annyiban, folytatta a kínzásom. Egyik kezem ösztönösen karolta át Zayn nyakát, a másik pedig felfedező útra indult a pólója alatt. Eközben a fiú sem lustálkodott, ajkai kíméletlenül zárták el enyéim. Nem siette el a dolgot, direkt "éheztetett". Lassan nyalta meg alsó ajkam bejutásért, mire én nem habozva beengedtem őt. Nyelve felkutatta enyémet, s azok ketten vad táncot kezdtek járni. Kíméletlenül lehelt egyre több tűzet csókunkba, ami később véres harccá fajult. A csata kellős közepén már hevesebben kezdtem gyűrögetni és rángatni pólója alját, ez őt rendszeres sóhajtásokra és mosolygásokra ösztönözte. Ki jelenthetjük: játszott velem. De ezt most nem bántam. Mint kiéheztetett tigris tepertem le az ágyra, mire ő egyetlen határozott mozdulattal fordított a helyzeten, így újra ő vette át az irányítást. Csak az a csók, el juttatott arra a pontra, hogy még többet akarjak.
- Mohó vagy. -súgta bele fülembe, miközben csókokkal hintette be testem.
- Te tehetsz róla. -ziháltam, mivel az egyenletes légzésről már nem lehetett beszélni. A mondatomra Zayn csak még gyengédebben, még idegtépőbben kezdte teljesíteni a feladatát. Vissza tért az arcomhoz. Egyenesen bele nézhettem gyönyörű barna szempárjaiba, ami mint valami örvény szippantott magába. Abban a szempárban égett a tűz és a vágy, amit én akartam eloltani. Mire észbe kaptam újra éreztem ajkait, amit ki akartam használni. Türelmetlenül tört be nyelvem szájába, rögtön a nyelvét keresve.  Beleharaptam alsó ajkába amit ő egy férfias morgással hálált. Zayn sóhajai egyre hangosabbak lettek, amit igyekeztem fölül szárnyalni, hisz nekem is meg kell hálálnom a "tetteit". Egyik kezével mellettem támasztotta magát a másikkal pedig gyengéden kutatott a pólóm alatt. Keze lejjebb vándorolt, s a nadrágomat kezdte rólam lehámozni. Az egész testem ívbe feszült és remegett, amit Zayn abban a pillanatban észre is vett.
- Nem muszáj ha nem akarod. -abba hagyott mindent, amit eddig csinált és újra feljebb mászott, hogy a szemembe nézhessen.
- Tudod jól mit akarok. -morogtam rá, mire ő egy kanos vigyort villantott.
- Nem, nem tudom, fejtsd ki kérlek. -meg próbált nyugodt lenni, de nem tudta elrejteni előlem heves zihálását, ami ha nem vigyázok hamarosan abba marad.
- Nem hagyhatod most abba. -nyafogtam.
- Nyugodj meg, nem is tudnám. -rabolt rá újra óvatosan a nyakamra apró nyomokat hagyva maga után. 
- Nem kell óvatosnak lenni. -böktem ki levegő hiányban szenvedve.
- Te kérted. -mordult fel. Újra a nadrágommal volt elfoglalva, amitől talán túl gyorsan szabadított meg. Közben én sem tétlenkedhettem, a pólóját kezdtem lehámozni róla. A látványtól teljesen leblokkoltam. Tátott szájjal néztem végig újra és újra kidolgozott felső testén. 
- Tetszik? -kérdezte egy perverz vigyorral, majd feljebb kúszott az ágyon. Nyeltem egy nagyott, miközben bólintottam. Zayn megpróbálta elterelni hasáról a figyelmem pár forró csókkal, s közben megszabadított pólómtól amit egyetlen mozdulattal hajított a földre, nem sok idő kellett, hogy a maradék ruhadarabok is erre a sorsra jussanak. A szerelem. Nem múlik el, nem csökken, nem változik át, nem lesz hidegebb. Ha nem látod, akkor is úgy érzed vele vagy, de legalább is benned van, ha otthagy, akkor is tudod, hogy szeret. Pedig lehet, hogy sohasem mondta ki, soha nem keresett, csak megtalált. Hagyd, hogy elkapjon az érzés, hogy magával vigyen.  Ne öld meg az érzést, ne fojtsd meg, ne akard korlátozni, egy pillanatra se. A szerelem törékeny, ezért vigyázni kell rá. És én most engedtem magamnak, hogy érezzem hogy szeret. Zayn ezt kifogástalanul megmutatta. Én meg csak hagytam, hagytam hogy lángra kapjon bennem a szerelem, ami azóta ég, mióta tudom, hogy szeretem őt.  Boldognak éreztem magam. Mert minden tökéletes. Igen így van, mert ez a pillanat most csak az enyém. Szerettem volna minél jobban magamba raktározni a pillanatot, viszont Zayn megnyugtatott afelől, hogy nem ez az utolsó ilyen esténk kettesben. Tiszta érzelem, s a tiszta szerelem keringett a levegőben. Miután  végig sodort rajtunk a kéj hulláma, mind ketten kifáradtan hullottunk le az ágyba, egymás mellé. Szemeim lecsukódtak, és próbáltam minél előbb vissza keveredni a földre, ahonnan Zayn elrabolt. Zihálva, fújtatva feküdtünk egymás mellet, el kellett telnie egy kis időnek ahhoz, hogy Zayn felé tudjak fordulni.
- Sajnálom. -zihálta fülembe.
- Ne sajnáld, nincs rá okod. -nyugtattam meg, miközben arcát kémleltem. Zayn egész testén csillogtak az izzadság cseppek, amit büszkén nézegettem, hisz azok miattam vannak rajta.
- Lehettem volna óvatosabb is. -bűnbánó tekintetét vetette rám.
- Be fejeznéd? Csodás voltál! -bújtam közelebb hozzá, hogy egy csókot lehelhessek ajkaira.
- Te hoztad ki belőlem. -súgta bele csókunkba.
- Kár hogy ehhez ennyi idő kellet. -most az én arcomra húzódott diadalmas mosoly. Zayn meglepődve húzta el fejét, a következő lendülettel pedig felült.
- Ezt hogy érted? -kérdezte meglepve. Erre elég volt oda nyújtanom elé karomat, ami még mindig bőséggel büszkélkedett a hegekben. Arcáról lehervadt az értetlen tekintet, s érzékenyen simított végig a bőrfelületen.
- Sajnálom. -suttogta újra bűnbánóan. 
- Már nincs mit sajnálni ezen. Minden meg oldódott. -ültem fel én is.
- Azért nem minden. - gyors mozdulattal húzott bele ölébe. Kíváncsian simítottam végén csupasz mellkasán. - Ugye nem gondolod hogy most már könnyű dolgod lesz? -vonta fel szemöldökét. 
- Reméltem, hogy hozod a formád. -vigyorogtam, mire ő csak kacsintott egyet. 
- Hosszú még az este. -morogta, s felnézett a falon kattogó órára ami még csak éjfelet mutatott.



13 megjegyzés:

  1. Wáááá! Nagyon jó lett!!! Örülök, hogy végre együtt vannak és boldogok! De ne fejezd még be! :( :D <3

    VálaszTörlés
  2. hát ez isteni ... nagyon jó lett mint mindegyik :)) annyira de annyira imádom a blogodat és most örülök , hogy újra együtt vannak és ... na szóval ..nagyon szeretem mert már tökre bele éltem magam :') és most szomorú is vagyok mert holnap vége :'( remélem lesz 2-ik évad vagy valamii mert ez komolyan ... ez a blog a kedvencem nem győzöm hangsúlyozni !! főleg azért is mert Zayn ... nem azt mondom , hogy a kedvencem mert mindegyik fiút egyformán szeretem hanem inkább azt , hogy benne megfogott valami .. és most hülyén hangzik de tökre belezúgtam ^_^ ♥♥

    VálaszTörlés
  3. először is gratulálok! :) és éljen együtt vannak :) jó rész lett és várom a kövit :) puszii

    VálaszTörlés
  4. Még mindig sajnálom, hogy befejezed a sztorit, végig jelen voltam, és nagyon imádtam az egészet. De, hamár muszáj, azért remélem nyitsz még pár ilyet;) Szerettem a sztorit, és kiváncsian várom a befejező részt is. puszi: Sophie.xx

    VálaszTörlés
  5. El sem hiszem h ez már az utolsó előtti rész ://
    De ami jobb: Már együtt vannak *-* --> És ez nagyon fontos! :33
    Ha 500x elolvasnám se unnám meg a blogod. (Bár mondjuk egyiket se)
    Imádom*-* A legvégén a párbeszéd..: "Hosszú még az este".
    Kérem a következőt*--*♥ xoxo

    VálaszTörlés
  6. Imádom krvajó lett ez rész *o* <3 de neeee ne fejezd be!

    VálaszTörlés
  7. Nem hagyhaod abba ITT!!! Imádtam ezt a részt is, úgy, mint a többit! :)

    VálaszTörlés
  8. Na nemár...Mindig a leg izgibb résznél hagyod abba :))) Erre a részre vártam mér mióta....Nagyon várom a folytatást!!! :D

    VálaszTörlés
  9. Végte én annyira örülök nekiik *---* <3 nagyon hamar a kövit^^

    VálaszTörlés
  10. De jó, hogy együttvannak! :$ annyira jól írsz! *o* Hihetetlen! Nem akarom, hogy befejezd a blogot! Nagyon-nagyon szeretem! :$ Siess az utolsó fejivel! :)
    Amit most írni fogok, az egy kicsit furán fog hangzani, de : már régóta nem kommenteltem, mert egyszerűen nincs rá időm. :/ De ezidő alatt, míg olvastam a részeket, úgy érzem, mintha a részemmé váltál volna. <3 Jó lenne megismerni téged. :) Am remélem a többi történeted is sikeres lesz! :) <3

    VálaszTörlés
  11. Siess a kövivel nagyon várom !! *-* egyszerűen imádom a blogodat :)) ! Mint mondtam várom az új réészt :D siesss mááár vele :DD

    VálaszTörlés
  12. KÖVITHAMAR...! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia. Meglepi nálam: http://loveisalligoot.blogspot.hu/2013/02/elso-dijam.html

    VálaszTörlés